دانلود ترجمه مقاله
18,000 تومان
21,000 تومان
دانلود ترجمه مقاله
دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹
21,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری اعتماد عمومی مشتریان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر یادگیری بازارهای خارجی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
دانلود ترجمه مقاله درک کل نگر از چشم انداز های زیان مالی برای افزایش اعتماد خریدار برای جستجو، پیشنهاد ، صحبت مثبت و بازدید مکرر از فروشگاه آنلاین– الزویر ۲۰۱8
پرسشنامه اثربخشی تبلیغات( قاسمی، 1393).
پرسشنامه رفتار مصرف کننده لرمن(2006)
پرسشنامه استاندارد لجستیک الکترونیک سن مارتین و همکاران (2005)
پرسشنامه استاندارد مزیت رقابتی
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر یادگیری بازارهای خارجی بر اساس مدل(اوانگلیستا و مک، ۲۰۱۶ ) 